Cyklistický spolek Stodůlky - CSS Dres Cyklistického spolku Stodůlky

Vyjížďka CS Stodůlky 100km

31.5.2008

od Tomáše Jelínka

Je sobota 31.5.2008 dlouho očekávaný den vyjížďky CSS na 100km je tu. Už od rána svítí sluníčko a dává o sobě vědět, takže už na startu je pořádně horko, mě o to víc, že místní televize TV13 přítomna na startu si mě vybrala jako obětního beránka pro rozhovor. Vyznamenal jsem se, nevím ani kam jedeme, to je zase ostuda :-). Zachraňují mě Petar s itinerářem na taháku, táta a samozřejmě náš nejvyšší - Miloš.

Miloš v obležení kamer a reportérů… :-)

Sešlo se zhruba 10 členů našeho týmu a mnoho jeho fanoušků: čechoameričan z USA, zakladatel UACu Petar Introvič a další. Na startu byly k vidění opravdu pěkné kousky, speciální titanové kolo, několik karbonových - a nejen technické, příjemnou společnost nám totiž dělaly dvě slečny Jitka a Lucka.

Nakonec to nejlepší, na zakončení vyjížďky je nahlášen náš dlouholetý člen "Punčoška", který letí z Norska a přímo z letiště ho Lucka odveze Na hráz, aby nás pozdravil a oslavil svůj příjezd. Přijet má i redaktor časopisu 53x11 Eda Pinkava přímo z Krále Šumavy.

Vyjíždíme přes Třebonice, v Dobříči nabíráme Pavla Sialiniho a pokračujeme do Tachlovic a Chýnice.V Chotči padá náš nový člen, Jarda Machota, který je tak nadupaný, že nemá výkon pod kontrolou, trhá řetěz a padá, naštěstí je celý. Láďa má po ruce nýtovačku, ještě vycentrovat a znovu vyrážíme.

Příjezd do Dobříče

Projíždíme Třebonice, Kuchař a vychutnáváme si sjezd Karlickým údolím. Stoupání z Letů na Mořinu nás všechny potrápí a rozpálený asfalt nám to nijak neulehčuje. Naštěstí nás příjemně zchladí sjezd do Hlásné Třebáně, kde čekáme na ostatní a dáváme si malé občerstvení v restauraci u Sokolovny.

Pokračujeme přes Karlštejn, Srbsko odkud znovu stoupáme, naštěstí je většina kopce v milosrdném stínu. Poodjíždím z balíku a dělám pár fotek. Za kopcem se s námi loučí Jitka na svém nádherném zbrusu novém Bianchi, my ostatní pokračujeme do Sv.Jana pod Skalou, kde si někteří dávájí oběd, hlavně Mirek - asi už mu došly řízky, které obyčejně vozí místo musli tyčinek :-).

Ve Sv. Janu jsme si dali pivo, ale jen trošku – s Mírou :-)

V Loděnici se odpojují další naši kolegové a početný peloton se tak stále stenčuje, Jan Holub se píchlým kolem postaral o další zastávku, Lucka neváhá a míří do nejbližší hospůdky pro výbornou malinovou limču. Pak už v rychlém sledu následují Beroun, Líštice, Hostím a stoupání na Bubovice kde bývá vrchařská prémie při zahájení a zakončení sezóny, ale dnes je to jen "na pohodu". Při stoupání pořizuji pár nepovedených fotek ve stínu, zachraňuje mě Mirek se svým o něco větším nástrojem, který určitě udělá lepší práci :-).

Stoupání do Bubovic

Ted už následuje jen návrat do Prahy a zakončení v restauraci u Petrů, já mířím s pár ostatními do tradiční cyklistické hospůdky Na hrázi, která je se skvělou obsluhou naším oblíbeným místem odpočinku.

Závěrem bych zhodnotil vyjížďku CSS na 100km jako vydařenou, počasí nám přálo, diky všem účastníkum za příjemnou společnost a brzy opět nashledanou.

A co vy? Přijedete příště?

Za CS Stodůlky
Tomáš Jelínek

Cyklistický spolek Stodůlky - CSS, Živcových 400/30, 155 00 Praha 5 - Stodůlky ©2006-2024 CSS, Všechna práva vyhrazena